dissabte, 20 d’octubre del 2012

Un blog per la Jornada Autisme 2013

El passat 15-10-12, ens varem reunir la comissió organitzadora de la Jornada Autisme 2013, constituida per els psicoanalistes en Ramon Miralpeix, Raquel Jiménez, Àngels Petit, Xavier Campamà, Roser Casalprim i Miquel Gómez,  per iniciar les tasques preparatòries de la Jornada prevista pel divendres 7 i el dissabte 8 de juny del 2013 a Barcelona.
Una de les iniciatives que es va prendre, va ser la de disposar d'un blog per informar dels diferents aspectes de la Jornada i comunicar-nos amb les persones que hi puguin estar interessades.

2 comentaris:

  1. hola
    Jo seguire el vostre blog estic interessada en aqueste jornades.
    Jo també tinc un blog amb tot de material, adaptat, informàtic, i casolà que he elaborat durant els meus 12 anys d'esperiencia amb l'autisme els la deixo per si pot ajudar a algu doncs jo hagués agrait trobar alguna web o blog on trobar material encara que fos per agafar idees.

    http://materialtgd.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. Bon dia Marta

    Moltes gràcies; ens mirarem el material que ens deixes al teu blog i de segur que n'aprofitarem molt.

    Per altra banda, aquí aniran apareixent textos i experiències per compartir amb qui vulgui.

    ResponElimina

Ens interessa conèixer el teu comentari